Viata la AutoBrand & Procesul de Angajare

Life @ AutoBrand

Suntem excelenți la import și comerț B2B, într-o piață foarte competitivă, lucrând cu produse cu grad ridicat de complexitate. Suntem porniți să facem lucruri mărețe, iar pentru asta avem mereu nevoie de oameni cu spirit revoluționar. Una din cele mai importante valori pe care le avem este de a investi în cultura noastră, în dezvoltarea personală și individuală a fiecărui angajat.

Cum angajăm:

Destul de simplu: convorbire telefonică, unul sau două interviuri și eventual o discuție telefonică sau video pentru stabilirea detaliilor finale.

Ce vrem să vedem:

Vrem să vedem că ești o fire afirmativă, care te vezi liderul de azi sau de mâine, că nu ai o problemă să intri în amănunte, să observi și să îmbunătățești procesele și abordările de lucru convenționale. Ne interesează mai puțin diplome și note, și mult mai mult cum gândești, cum rezolvi probleme, cum identifici soluții. Vrem să vedem că te poți integra rapid într-o echipă diversă, că vei colabora bine și că ai un spirit deschis și comunicativ.

Agenti (reprezentanti) de vanzari

AUTO BRAND SRL , companie cu o vasta experienta in importul si distributia de piese de
camioane, remorci si semiremorci angajeaza agenti (reprezentanti) de vanzari ambitiosi,
dedicati si axati pe performanta in urmatoarele judete: Maramures; Satu Mare; Timis;
Bistrita Nasaud; Mures; Brasov; Suceava.

Candidatul ideal:
- studii superioare/medii;
- permis de conducere cat. B, minim 3 ani experienta;
- persoana dinamica, pozitiva, cu gandire strategica, orientata spre client si rezultate;
- experienta obligatorie in activitatea de vanzari piese auto;
- abilitati de comunicare, relationare, planificare, organizare si negociere.

Descrierea jobului:
- Promoveaza portofoliul de produse;
- Isi organizeaza activitatea zilnica in vederea realizarii planului de vanzari;
- Identifica noi clienti;
- Realizeaza planul de vanzari.

CV-urile se trimit la adresa de e-mail: hr@autobrand.ro.

 

Specialist identificare Bragadiru


Descrierea jobului:
- Identificarea corecta a pieselor de camioane si procesarea comenzilor pentru clienti;
- Ofertare pe e-mail si la telefon;
- Consultanta tehnica in relatia cu clientul;


Cerinte specifice:
- Studii superioare, de preferinta studii tehnice;
- Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara;
- Cunostinte programe originale piese de camioane;
- Abilitati de comunicare si relationare cu clientii.CV-urile se trimit la adresa de e-mail: hr@autobrand.ro.

 

Responsabil achizitii

Responsabil achizitii:


Responsabilitati principale:
1. realizarea planului zilnic de achizitii;
2. mentine si dezvolta relatia de colaborare cu furnizorii;
3. negociaza cu furnizorii preturile de achizitie;
4. supervizeaza derularea si finalizarea comenzilor;
5. pregateste rapoarte periodice sau solicitate.


Cerinte obligatorii:
1. studii superioare absolvite de preferabil tehnice;
2. experienta in achizitii min. 2 ani;
3. cunostinte obligatorii in domeniul pieselor auto, avantaj piese de camioane;
4. cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
5. abilitati de operare PC- Microsoft Office.

CV-urile se trimit la adresa de e-mail: hr@autobrand.ro.

 

Asistent administrativ – logistica

(contract pe durata determinata de 2 ani)
Responsabilitati principale:
1. ofera suport in coordonarea activitatii soferilor;
2. mentine si dezvolta relatia de colaborare cu anumite societati;
3. administreaza parcul auto al companiei;
4. supervizeaza derularea si finalizarea livrarilor;

5. pregateste rapoarte lunar;
6. asigura permanent consumabile de papetarie, birotica;
7. arhiveaza foi de parcurs/foi de activitate zilnica;
Cerinte obligatorii:
1. studii medii;
2. experienta similara de min. 2 ani;
3. cunostinte de limba engleza la nivel avansat- este un avantaj;
4. abilitati de operare PC- Microsoft Office.

CV-urile se trimit la adresa de e-mail: hr@autobrand.ro.