Viata la AutoBrand & Procesul de Angajare

Life @ AutoBrand

Suntem excelenți la import și comerț B2B, într-o piață foarte competitivă, lucrând cu produse cu grad ridicat de complexitate. Suntem porniți să facem lucruri mărețe, iar pentru asta avem mereu nevoie de oameni cu spirit revoluționar. Una din cele mai importante valori pe care le avem este de a investi în cultura noastră, în dezvoltarea personală și individuală a fiecărui angajat.

Cum angajăm:

Destul de simplu: convorbire telefonică, unul sau două interviuri și eventual o discuție telefonică sau video pentru stabilirea detaliilor finale.

Ce vrem să vedem:

Vrem să vedem că ești o fire afirmativă, care te vezi liderul de azi sau de mâine, că nu ai o problemă să intri în amănunte, să observi și să îmbunătățești procesele și abordările de lucru convenționale. Ne interesează mai puțin diplome și note, și mult mai mult cum gândești, cum rezolvi probleme, cum identifici soluții. Vrem să vedem că te poți integra rapid într-o echipă diversă, că vei colabora bine și că ai un spirit deschis și comunicativ.

Manager de Produs

Responsabilități: 1. Gestionează relațiile cu furnizorii alocați, existenți și caută furnizori noi ce corespund cerințelor companiei; 2. Întocmește, transmite și urmărește comenzile de piese conform orarului furnizorului; 3. Se asigură de respectarea termenelor de livrare transmise de furnizori și de corectitudinea acestora; 4. Realizează analizele de achiziții pe produse și furnizori și pregătește statisticile pentru vizitele furnizorilor; 5. Negociază prețurile pentru situațiile punctuale întâlnite, la solicitările sosite din partea departamentului de vânzări sau a superiorului ierarhic; 6. Identifică alternative pentru comenzile de client, solicitând suport tehnic; 7. Comunică cu serviciul Customer Care/Service al furnizorului pe probleme legate de comenzi, livrări, facturi; 8. Informează reprezentanții de vânzări asupra noutăților tehnice apărute la furnizori; 9. Verifică facturile și predarea acestora în termen la departamentul contabilitate; 10. Semnalează furnizorilor și rezolvă problemele de recepție; 11. Întocmeste analize saptamanale ale vanzarilor si stocului, analize cu privire la reclamatiile de pret pentru furnizorii si grupele de produs alocate; 12. Intocmește pentru furnizorii și grupele de produs alocate rapoarte cu privire la relaționarea față de concurență 13. Oferă suport back-office cu privire la oferte de preț, informații tehnice, disponibilitate stoc în urma solicitărilor primite de la Reprezentanții de vânzări piese aflați în teren; 14. Realizează corecțiile de preț sau coduri primite de la furnizori pentru actualizarea în programul informatic.

Cerințe •Studii superioare; • Minim 2 ani experiență achiziții/vânzări în piese de schimb camioane/remorci; • Abilități avansate de operare pe calculator (Microsoft Office); • Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu;

Poziția este permanentă la sediul nostru din Bragadiru - Ilfov. CV-urile se trimit la adresa de e-mail: hr@autobrand.ro.

Administrator IT


Responsabilități: • Instalarea, configurarea, întreținerea, menţinerea în funcţiune precum si rezolvarea eventualelor incidente tehnice a componentelor hardware şi software pentru reţele de calculatoare şi a serviciilor de rețea ; • Administrarea infrastructurii de reţea, planificarea şi asigurarea “Customer Support- ului” 24/7; • Administrarea și mentenanța în securitate a serverelor, Web Site-ului și a softului companiei; • Achiziționarea echipamentelor IT; • Analizarea, consolidarea şi optimizarea bazelor de date pentru eficienta maximă; • Realizare/restaurare/ urmărire back-up, restore, clustering, mirroring, replication şi failover pentru bazele de date;

Cerințe:• Absolvent de studii superioare în domeniul ingineriei informatice; • Cunoștințe aprofundate de administrare baze de date şi limbaje de interogare; • Cunoștințe despre programare / dezvoltarea de aplicații software care includ baze de date; • Cunoștințe despre sistemele de operare, hardware si reţele de calculatoare;

Poziția este permanentă la sediul nostru din Bragadiru - Ilfov. CV-urile se trimit la adresa de e-mail: office@autobrand.ro.

Agent Comercial-Ilfov


Responsabilități: 1. Realizarea planului de vânzări lunar, trimestrial, anual. 2. Administrarea și dezvoltarea portofoliului de clienți. Prospectează în permanență piața în vederea identificării de noi clienți. 3. Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei. 4. Efectuează vizite periodice la client. 5. Monitorizează concurența, prețurile, producătorii, tendințele și întocmește rapoarte săptămânale. 6. Își desfășoară activitatea în așa fel încât să atingă obiectivele comerciale ce i s-au stabilit.

Cerințe:Studii medii/superioare (preferabil tehnice); - Persoană dinamică, dornică de afirmare cu o bună capacitate de adaptare și excelente abilități de comunicare și negociere, planificare și organizare a activităților. - Permis de conducere cat. B și experiență în vânzări de minim 2 ani. - Cunoștințe de limba engleză la nivel de mediu. - Cunoștințe operare calculator.

Poziția este permanentă la sediul nostru din Bragadiru - Ilfov. CV-urile se trimit la adresa de e-mail: office@autobrand.ro.